A mi m'ha passat moltes vegades. A vegades els dic a veure si no han vist el prefix, d'altres he estat en silenci una estona fins que han penjat al veure que em deien una cosa i no els contestava,
...............................................................................................................................................................................
A vegades els dius que et posin amb algú que entengui el català i et diuen que no hi ha ningú que l'entengui. Això esà prohibit. Hi ha d'haver sempre una persona que entengui la llengua en què li parlen (les més usuals, és clar).
...............................................................................................................................................................................
L'altre dia em van trucar i em van dir el mateix. Els vaig contestar: No m'entén? Llàstima, perquè jo sí que l'entenc del tot.
També em van trucar de no sé quina empresa i en castellà. Jo els anava seguin la conversa en català i cada vegada em deien a veure si els ho podia dir en castellà, que no m'entenien. Els vaig fer una pregunta, em sembla que era: És molt car això? Quant val?
Resposta: No, no es demasiado caro. El precio es "muy ajustado" (o una cosa així)
Resposta: veu com ara sí que m'ha entès?
Em va penjar el telèfon. Ja m'ho pensava, però almenys va "prerdre" el temps sentint parlar la nostra llengua.