Continua la discussió de Fil oficial del 27-S: el gran dia:
Bé, bon dia a UOQueres/rs o a ex-OUQueres/rs!! Vaig començar la meva primera PAC fa uns dies i ara resulta que l'enunciat d'un dels problemes era erroni!! ARGHT!!
Si s'ha equivocat el consultor....demaneu que us allargui el termini d'entrega....no s'hi pot negar. Què carai!!!
Encara queden dues setmanes, així que no puc dir que vagi justa de temps...
Un ratet cada dia...i segur que ben aviat l'acabes....Encara que fem graus diferents de vegades hi ha assignatures transverslas a diferents graus. Pot ser que fagis o hagis fet algunes assignatures que jo ja he fet...si de cas m'ho dius i et paso el que tinc...Això val per totes les uoqueres ullvermellenques
Per ara circuits i comunicacions 1.
Ui, d'això ni flawers
Bé, ja en som dues! Espero entendre alguna cosa d'aquí al gener!
Segur que sí
Jo com l'@ADA ni flowers.Però aquí donant suport eh?
Jo començo aquest any i m'ha enganxat la primera PAC amb un boom de la feina o sigui que aviat faré boom jo, haha (entre els nervis d'ahir i els de les PAC!!!). Aquest semestre he començat amb l'assignatura de les TIC a ANtropologia. D'aquesta se'n deu fer una similar a tots els graus, no?De moment em costa seguir els fòrums! Hi ha gairebé tants missatges com als UUVV!!!
Síiiii, les TIC les tinc....T'ho passo!!!
TIC jo també ho vaig fer, la vaig gaudir moltíssim!! vam fer un grup molt cohesionat i això ajuda.
Estic agobiada amb la primera PAC. Encara sort que només és la primera!!! I plou... Plou molt, per lo que no puc portar la gosseta a fer una volta llarga... Sniff!! (Bé, com que el fil és per compartir els nervis, aquí en comparteixo els pimers! )
A mi m'enganxes fent resums del Mòdul 2 (gestió del coneixement) quan avui segons el profe hauríem de començar a llegir el mòdul 5!!!!!
Sort que la PAC la tinc gairebé per la meitat....
Ànims que ho aconseguirem!!!!!
Bé, em consola saber que no soc la única!
Jo ahir vaig entregar la primera, i ara he de començar a fer un diseny d'experiment conductual....a veure què em surt.
I jo haig de jugar amb díodes i plaques de circuits...
Jo en vaig fer un a comportament informacional. un estudi sobre com aprenien català un grup d'avis a través de les TIC. Si creus que et pot servir t'ho envio per privat...
Cada "loca" con su tema